Izlaženje na ulice Beograda, sa natpisom ” Tražim dečka” bio je jedan od najvećih izazova sa kojim sam se susrela tokom karijere. Iako možda na prvi pogled zvuči čudno ili neshvatljivo, ovaj zadatak je zapravo bio jedan dobar socijalni eksperiment, koji je za cilj imao da otkrije koliko su Beograđani slobodni, da li su džentlmeni i kako prilaze djevojkama.

Naravno, odabrala sam današnji dan, 14. februar, kada se pored Svetog Trifuna, obilježava i Dan zaljubljenih, i parovi širom Srbije ali i svijeta slave svoju ljubav na razne načine.

Probudila sam se sa blagim osjećajem nervoze. Prvo što mi je palo na pamet bilo je:
Bože, šta ako mi se ljudi budu podsmijavali, dok stojim u centru grada sa tim transparentom. I šta ako mi niko ne priđe, pa se ispalim? Ili me ponizi… – dok su se loše misli ređale jedna za drugom, riješila sam da ih prekinem. Uzela sam karton i velikim crvenim slovima napisala “TRAŽIM DEČKA”. Dodala sam i neka srca u uglu, čisto kao…pa detalj...

 
Top